Pagina's

maandag 13 februari 2017

Hoe ziet de week er uit?

Maandag eerst naar kantoor in Leuven, want ik loop hopeloos achter.  's Avonds schepencollege.
Dinsdagochtend naar Averbode of Scherpenheuvel, dat moet ik nog opzoeken.  Persvoorstelling van de goedgekeurde leaderprojecten. Van de 7 goedgekeurde zijn er 2 van Hoegaarden.  In de namiddag een werkgroep van Ecowerf in Leuven.  In de vooravond naar het gemeentehuis.  's Avonds valentijnen zeker?
Woensdag om 9 uur alweer met de gummilaarzen op pad.  Op speurtocht eigenlijk, om de loop van een gracht te achterhalen, samen met de milieu ambtenaar.  Daarna overleg over de Tuinen en in de namiddag word ik proper én voorbereid op het beleidsoverleg op het werk.  Om 18 u Raad van Bestuur van Ecowerf.  's Avonds gecoro (Gemeentelijke Raad voor Ruimtelijke Ordening) over onze rups.
Donderdag voor het werk naar Heusden-Zolder.  In de vooravond Raad van Bestuur Regionaal Landschap en 's avonds werkgroep communicatie in mijn favoriet minizaaltje bij Brem.
Vrijdag beleidsoverleg van Ons, de groep waar Landelijke Kinderopvang deel van uit maakt.

tja, ik mag niet zeggen dat mijn leven saai is.  Een beetje TE boeiend bij momenten.  En.... als schepen van leefmilieu moet je altijd je laarzen bij hebben.