Pagina's

maandag 1 mei 2017

drukke werkweek na een zeer leuk weekend

De absolute topper dit weekend vond ik toch wel de bloesemwandeling van zondag. (foto)
Dinsdag al in de vroege ochtend naar het gemeentehuis voor het schepencollege dat op maandag niet kon doorgaan wegens 1 mei.  In de namiddag eerst een bezoekje brengen aan een 100-jarige rusthuisbewoner in ons woonzorgcentrum.  Daarna redactieraad.  's Avonds cultuurraad, waar heel wat erfgoeditems geagendeerdd staan.
Woensdag naar het provinciehuis voor een commissie van de plattelandssubsidies.  Er liggen heel wat mooie projecten in de schuif.  In de namiddag beleidsoverleg op het werk en 's avonds CD&V-vergadering.
Donderdag bros ik het communicatie overleg op het werk om naar een vergadering van ruimtelijke ordening op het gemeentehuis te gaan.  's Namiddags eindelijk nog eens op kantoor.
Vrijdag naar Brussel voor een raad van bestuur.
Wanneer ik mijn schrijfwerk voor mijn werkdossiers ga doen.... ? tussen 23 en 24 u ? als ik dat elke dag doe is dat toch ook 5 uur in totaal.....  Er zal een tandje moeten bijgestoken worden.