Pagina's

vrijdag 15 januari 2010

dansen, zingen, eten en kwissen op de nieuwjaarsreceptie van Groep KVLV


Het dansen was de input voor dé perfecte powerpointpresentatie, het zingen was voor de jarigen, het eten kwam uit Ons Kookboek en er was een spelletje uit De Slimste Mens.  De collega's waren zeer ontgoocheld omdat ik dat laatste niet zo goed gedaan had.  Maar ja, ik kende de spelregels niet, want ik kijk nooit TV.  Eer ik de spelregels doorhad, waren mijn seconden voorbij.  Deelnemen is trouwens belangrijker dan winnen.
Spijtig genoeg had ik mijn kodak niet bij.  In plaats van een muziekgroepje werd er dit jaar een jukebox gehuurd, waar je 'foute liedjes' kon bestellen.
Ik ben waarachtig fier om op Groep KVLV te werken.  En ik bewonder ook de paar mannen die elke dag in ons gezelschap vertoeven.