Pagina's

zondag 24 januari 2010

Staatssecretaris Devlies op de hollewegenjogging ??

Carl Devlies is een jogger, dat kan ik van mezelf tegenwoordig niet meer zeggen.  Maar tegen de volgende Hollewegenjogging zal ik er staan.  Het is de 20ste uitgave.  Gemeenteraadslid Daisy Celis, wél een jogster, heeft vandaag op de arrondissementele nieuwjaarsreceptie van CD&V al haar overtuigingskracht gebruikt opdat de staatssecretaris zich zou inschrijven voor deze mooiste jogging der joggings.  Ook Kris Peeters is een fervent jogger, die zal ik misschien best via Facebook uitnodigen.
Ik ga er ook van uit dat ook schepen van sport Filip Havet zich inschrijft.  We kunnen misschien wekelijks voor het schepencollege een stukje gaan lopen ??  Als we er willen staan in september, moeten we nu beginnen.  Binnenkort heb ik e-vakantie aan de Semois, ik neem alvast mijn loopschoenen mee, normaal is het plat langs een rivier.