Pagina's

dinsdag 19 januari 2010

Koffie voor Haïti, bericht van Anneke Alderweireldt, Tiensestraat.


BERICHT VAN ANNEKE :
Op 12 januari werd Haïti zwaar getroffen door een aardbeving.
We kunnen dit niet zomaar aan ons laten voorbijgaan.

Graag wil ik mijn steentje bijdragen en daarvoor organiseer ik in onze garage een “ Koffie voor Haïti” moment. Alle winst gaat integraal naar 12.12
Ik zou graag koffie , warme choco en thee serveren aan iedereen die daar zin in heeft en aan passanten.
Ik zoek wel nog mensen die een handje willen komen toesteken én die iets willen drinken ook natuurlijk !
“Koffie voor Haïti” van woensdag 27 tot vrijdag 29 januari van 11.30 tot 16u.
Op zaterdag 30 januari van 10u tot 16u.
Anneke Alderweireldt
http://www.annekealderweireldt.blogspot.com/
Anneke roept ook op voor ideeën voor sponsoring om nog meer geld in het laatje te brengen. Misschien kunnen de schepenen op een bepaald moment een 'act' doen of zo....  ?  Of een attribuut per opbod verkopen ?
Alle ideeën welkom bij Anneke...