Pagina's

maandag 30 januari 2012

De gemiddelde leeftijd van de bevolking van Hoegaarden is 40 jaar

Klikken : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLRBI_20120129_002
Tja, 40 jaar, daar zit ik ondertussen al even boven.   Nu begrijp ik waarom jongeren mij soms zeggen dat politiek voor 'oude mensen' zou zijn.  Van ons gans schepencollege is er eigenlijk niemand jonger dan 40.    Maar kom, we proberen dat te compenseren door ons in te werken in de leefwereld van de jeugd, door naar STUBRU te luisteren, te facebooken en te twitteren....  Ik denk dat 70% van mijn 'vriendjes' op facebook jonger is dan 40... (en sommige zijn nog niet stemgerechtigd).
Wat niet wegneemt dat jong bloed in de politiek altijd welkom is.  Op het werk hou ik ook van een goede mix.  Ik moet toegeven dat ik al veel geleerd heb van twintigers....   Jongeren met interesse in politiek (of gewoon in hun dorp) zijn altijd welkom bij CDenV Hoegaarden.  Elke jongere heeft een toegevoegde waarde, ook in lokale partijwerking.
Laat maar weten....