Pagina's

donderdag 30 augustus 2012

Mijn strijdpunten voor de volgende 6 jaar

Ik had je gisteren mijn strijdpunten beloofd.  Ze staan gedrukt op een kaartje en ik kom volgende maand bij jou langs om dat af te geven of in je brievenbus te droppen.

Samengevat : Ik ga voor het duurzaam leven in een mooie, warme gemeente, met veel aandacht voor de zwakke weggebruiker.
Hier zijn ze mijn punten alle 6 opgesomd :

- aangenaam leven in een mooi Hoegaarden, met expliciete aandacht voor de zwakke weggebruiker
- zorg voor Hoegaardiers van 0 tot 103 jaar : goede kinderopvang - bejaardenzorg
- een warme gemeente dankzij onze (jeugd)verenigingen
- burgers hebben recht op informatie en inspraak
- ondersteuning van het ondernemerschap en toerisme
- geen verhoging van de gemeentebelasting.

Heb je aanvullingen , opmerkingen of wens je een uitbreiding van de strijdpunten ? Laat het mij weten...
en als je niet thuis bent als ik langs kom.... je kan mij altijd bellen voor afspraak.