Pagina's

maandag 17 december 2012

De nieuwe week - de laatste voor de kerstvakantie


Maandag gemeentehuis en bib – ’s avonds schepencollege
Dinsdag bespreking op het werk, ’s avonds gemeenteraad
Woensdag bespreking met een expertisecentrum geschiedenis over onze veldslag 1013.  ’s Avonds cultuurraad.
Donderdag vergadering in Brussel bij Kind en Preventie.  In de namiddag terug op het gemeentehuis (heb ik daar nu nog steeds geen bedje ?).
Vrijdag wordt een superdag, want dan mag ik bij een 'foundation' een Award gaan afhalen voor één van onze projecten op Landelijke Kinderopvang.  Het gaat over taalstimulering bij kansarme kinderen.  Voor het idee werd ik geïnspireerd door een toelichting tijdens de Hoegaardse bibraad (een mens leert er wat bij....)  Het leuke is dat er bij de award een aanzienlijke cheque hoort, waardoor we materiaal voor ons project kunnen kopen.  Meer mag ik er niet over vertellen (anders staat het misschien al vooraf in de krant…en waarvoor dient de persconferentie dan nog hé….?)
Vrijdagavond politieraad (het is mijn laatste - vanaf 2012 zullen er andere collega's van mij in de politieraad zetelen - dat heb ik zelf voorgesteld)