Pagina's

maandag 10 december 2012

Zeer drukke week

Maandag naar het gemeentehuis waar er in de namiddag wordt gebrainstormd over activiteiten voor het 1000-jarige jublileum van de grote veldslag in Hoegaarden in 1013. 's Avonds schepencollege.
Dinsdag zit proppensvol vergaderingen op het werk.  Onder andere over een groot project rond duurzaamheid in de kinderopvang.  Je ziet, mijn interesse in het milieu treedt ook op het werk op de voorgrond.  's Avonds een huwelijksjubileum en daarna zit ik in het panel van Vrouw en Maatschappij, waardoor ik twee andere vergaderingen zal moeten brossen.
Woensdag ganse dag op stap met onze milieuambtenaar (met de groentennaam!) naar Ecowerf.  Studiedag rond afvalpreventie.
Donderdag had ik eigenlijk ganse dag moeten gaan 'wereldverbeteren' in Brussel voor het werk, maar ik heb mijn tijd nodig om alle projectideeën die we hebben op papier te zetten voor verschillende subsidiekanalen (koken kost geld!).  's Avonds toelichting over isoleren, in het gemeentehuis, een organisatie van de milieuraad.
Vrijdag vind je mij de ganse dag in Jodoigne voor een studiedag over onze grensoverschrijdende Leader HHH (Haspengouw, Hesbaye, Hageland), waar ik in de stuurgroep zit.  Al onze grensoverschrijdende projecten worden voorgesteld, met een prominente rol voor Hoegaarden, of wat had je gedacht.
Leader is het Europese plattelandsfonds.