Pagina's

maandag 17 december 2012

Morgen beetje afscheid nemen....

Morgen op de gemeenteraad wordt afscheid genomen van een aantal gemeenteraadsleden, zowel van meerderheid als opposities.  Wat betreft de afscheidnemende raadsleden van de oppositie  wil ik toch ook expliciet vermelden dat ik raadslid Freddy Mannaerts (van Open VLD) zal missen.  Gemeentepolitiek heeft niet veel met partijpolitiek te maken, dus ik mag dat rustig zeggen, ik vermoed zelfs niet dat Wouter Beke mij dat zou kwalijk nemen.
Op de foto : één van de leuke onderonsjes tijdens de hollewegenjogging 2010.  Freddy heeft mij net de foto doorgemaild.  Hij presenteerde en ik mocht een woordje zeggen (maar neem precies zijn micro af ???).
Eigenlijk vond ik de foto over ons gezamelijk plakmoment in Outgaarden tijdens de campagne nog beter, maar die heeft u toen al in de krant gezien.