Pagina's

maandag 14 januari 2013

Drukke week, maar ik kijk er toch naar uit

Maandag eerst naar Brussel naar Kind en Preventie (met de auto, omdat ik daarna op tijd in Wijgmaal moet zijn).  In de namiddag naar Leuven  voor vergadering (ook over 'het' kind - het is nu eenmaal mijn business). 's Avonds ga ik samen met Carolien van De Tuinen rondtoeren in Hoegaarden om locaties voor Sousvoir, onze kunstroute, te spotten.  Tips zijn welkom.  Je mag er ook wonen, dan kan je terzelfdertijd de permanentie verzorgen...:)
Dinsdag op kantoor in Leuven, 's avonds naar gemeentehuis en schepencollege.
Woensdag afspraak met een geweldige dame van Kind en Gezin.  's Avonds ga ik met mijn echtgenoot in gezelschap van Waalse uitgevers naar de grote Revue in Brussel.
Donderdag naar de CM in Brussel voor de stuurgroep van een mooi project rond gezonde voeding bij kinderen. Donderdagnamiddag vergadering op het Gemeentehuis. 's Avonds een workshop rond vergroening in de kinderopvang.
Vrijdagvoormiddag naar de nieuwjaarsreceptie van Kind en Preventie (waar ik als nationaal voorzitster mijn wensen mag uitspreken - nog even over nadenken),  in de namiddag grote nieuwjaarsreceptie van Groep KVLV, altijd een geweldig feestje, met een superspeech van Monique Swinnen.  Waarschijnlijk zijn er weer een paar pittige citaten blogwaardig.