Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Agenda deze week - eindelijk wat tijd voor mezelf (en voor wie mij lief is)

Maandagvoormiddag 2 vergaderingen op het gemeentehuis.  In de namiddag in de bib.  's Avonds vrij !!!
Dinsdag op kantoor in Leuven.  Mijn subsidiedossiers zijn buiten !!! Nu al de rest dat is blijven liggen afwerken. 's Avonds naar optreden Nieuwhuys (laat de rest van de wereld maar naar het voetbal kijken).
Woensdag eerst naar het gemeentehuis en daarna doe ik iets erg leuks met 2 oma's.   Meer vertel ik niet, niet alles moet op internet staan (en waarschijnlijk krijg je woensdag toch een foto te zien van deze aangename namiddag.  's Avonds naar de mobiliteitsvergadering op het gemeentehuis.
Donderdag naar Brussel, naar Kind en Gezin. 's Avonds wéér mobiliteitsvergadering.  Inwoners welkom op deze vergaderingen.
Vrijdag verdwijn ik voor 2 dagen van de aardbol.  Maar zoals je weet, ik kom altijd terug.