Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Agenda deze week - veel drukte op gemeentehuis én op het werk.

Maandagvoormiddag een aangenaam overleg, de persoon kennende toch mag ik dat al op voorhand zeggen.  Ook naar de Tuinen voor overleg.  In de namiddag eerst een vergadering met een projectontwikkelaar en dienst leefmilieu en ruimtelijke ordening (die 2 domeinen zijn niet meer te scheiden - en zijn alle 2 even boeiend). Daarna schepencollege. 's Avonds overleg met een zeer grote vereniging waar ik de naam niet ga van noemen.  Niet alles moet op internet staan !

Dinsdag hard werken in Leuven, een subsidiedossier afwerken waar het 'Ambtenarees' van het invulsjabloon afdruipt.  Maar kom, voor de goede zaak wil ik wel flexibel zijn.
's Avonds gemeenteraad.  U bent welkom om 20 u in raadzaal.

Woensdag wend ik mij tot een oude liefde.  Een oude liefde op het werk weliswaar : Communicatie - overleg rond Employers Branding.  Hoe kan een werkgever mensen aantrekken en houden (en dat doe je niet met geld!).
Ook in de namiddag vergadering.
Woensdagavond Milieu-Adviesraad in het gemeentehuis.  Nog nooit was de milieu-adviesraad zo actief.  We gaan er nog veel van horen.  Veel brains (en harten!) in deze adviesraad.  Je moet al eens een 'intellectueel tandje' bijsteken om mee te zijn.

Donderdagochtend vergadering in Brussel.  In de namiddag in Leuven.
Donderdagavond raad van Bestuur vzw De Tuinen van Hoegaarden.

Vrijdag eerst toelichting door de provincie in het Museum M in Leuven over de nieuwe Europese programmaperiode.  Eens zien of er voor Hoegaarden de komende jaren nog wat te rapen valt.  Ik vrees er een beetje voor.  De plattelandsprojecten zouden alleszins vooral op landbouw moeten toespitsen.
Vrijdagnamiddag naar Antwerpen naar de Waagnatie (foto) voor de grote vakbeurs Kinderopvang.  Vanzelfsprekend zal ook de minister van Welzijn er zijn.  Kinderen zijn een kostbaar goed.
Vrijdagavond opening Paenhuys.

Conclusie : ik zal geen enkele avond (of dag) thuis zijn.  Het is zo.