Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Wat is de beste plek om te sleeën in Hoegaarden ?

De winter lijkt nog ver af, maar Serge, vader van 2 in Outgaarden, afkomstig uit Leuven, is zich al aan het voorbereiden op serieuze sneeuwpret.  Hij is ervan overtuigd dat ik als schepen van toerisme de ideale plek om te sleeën moet kennen.

Ook vorige winter heb ik een oproep via deze blog gedaan, maar blijkbaar waren de binnengekomen suggesties toch nog net niet ideaal genoeg voor de slee-ambities van Serge en zijn kids.

In Wange (mijn geboortedorp) wist ik de perfecte slee-locatie : in een wei van een boer, van boven op de Romeinse tomme naar beneden.  Maar in Hoegaarden heb ik zelf dus geen slee-ervaring.

HELP SERGE EN ZIJN KIDS IN DE ZOEKTOCHT NAAR DE IDEALE SLEEPLEK IN HOEGAARDEN ! Laat mij je suggestie weten en ik stuur ze naar hem door.  In ruil vraag ik foto’s van zijn slee-avontuur.