Pagina's

zondag 14 december 2014

Laatste werkweek voor de vakantie

Maandag geen staking voor mij.  Eerst naar het gemeentehuis.  In de namiddag naar het sociaal huis van Beersel voor het Huis van het Kind.  's Avonds schepencollege.
Dinsdagnamiddag een vergadering op het werk met RESOC, rond ons diversiteitsplan.  In de vooravond maak ik het gemeentehuis onveilig tijdens de avondzitting. 
Woensdagochtend vind je mij op het gemeentehuis.  Voor de avondvergadering van Ecowerf moet ik forfait geven wegens een nabespreking van onze inleefreis naar India, een paar weken geleden.  
Donderdag overleg met Interleuven en ruimtelijke ordening over een paar dossiers.   's Avonds algemene vergadering Toerisme Vlaams-Brabant. 
Vrijdag lig ik (even) in de operatiezaal in Tienen voor een kleine ingreep.  Om geen enkele werkdag te missen heb ik gekozen om dat vlak voor mijn verlof te laten doen.  Of ik zaterdag kan deelnemen aan het seniorenfeest, zal ik zaterdag beoordelen.  Let wel, ik ben zelf nog geen senior hé, ik ga daar meestal om te helpen.