Pagina's

zondag 7 december 2014

Zondagvoormiddagen worden wel al eens (onverwacht) ingevuld door inwoners

Klagen doe ik zeker niet, want ik had een erg leuke voormiddag, weliswaar anders dan gepland.  Het plan was om te 'powerwalken' met rugzak naar de winkel, maar ik werd uitgenodigd door een gezellige buurtbewoner, eerst om naar zijn verbouwingen te komen kijken, en dan om mee in zijn auto te springen om nog iets anders te gaan bekijken.  We hebben dan ook samen mijn brieven gepost (die zaten ook in mijn rugzak).  In de winkel ben ik uiteindelijk niet geraakt (de kat zit nog steeds zonder eten!).  Ook de kaarten voor het kerstfeest die ik bij een andere inwoner ben gaan afgeven, konden niet 'zomaar' gedeponeerd worden, ook daar mocht ik de laatste inrichtingswerken gaan bekijken.   Aangename voormiddag, maar of ik vandaag nog aan mijn 10 000 stappen zal raken, betwijfel ik.....  Schepen zijn en terzelfdertijd gezond leven en bewegen.... ik vrees dat het moeilijk samen gaat.