Pagina's

maandag 23 maart 2015

Agenda deze week

Maandagvoormiddag vergadering in Leuven, in de namiddag terug in Hoegaarden voor ons wekelijks schepencollege, deze keer uitzonderlijk niet 's avonds.
Dinsdagochtend op het gemeentehuis.  Ecowerf komt de vergistingsmogelijkheden van bermmaaisel en ander groenafval toelichten.  In de namiddag voor het werk naar Beersel, voor één van mijn nieuwe plattelandsprojecten in de Vlaamse Rand.  De naam van het project is erg leuk 'Met de voetjes in het groen'.  Het gaat over natuurbeleving voor baby's en peuters.  's Avonds terug op het gemeentehuis voor zowel de avondzitting als de cultuurraad.  Ik ga een idee 'op tafel werpen', we zien wel wat de vergadering ervan vindt. 
Woensdag naar St Truiden samen met externe naar een initiatief van 4 samenwerkende onthaalouders van Landelijke Kinderopvang.  In de namiddag naar het gemeentehuis.
Donderdag wordt erg hectisch op mijn kantoor in Leuven.  Ik moet én zal nog maar eens een nieuw projectdossier buiten werken (ik kan het niet laten - ik doe het mezelf aan....).  's Avonds vergadering PWA.
Naar de klimaatuitstap van de provincie (naar een zeer klein dorpje in Luxemburg) vrijdag kan ik helaas niet mee wegens onverwachte vergaderingen.  's Avonds vernissage van de expo Palmzondag en finnissage van de expo Gete in beeld.