Pagina's

maandag 30 maart 2015

Het is de week van de (3)dubbelboekingen....

Maandag naar Landen voor het Beheerscomité (raad van bestuur) van Beter Wonen aan de Gete.  In de namiddag op dienst grondgebiedzaken in het gemeentehuis.  Ook de communicatiedienst feedback geven over mijn ervaringen met de testomgeving van de nieuwe website (positieve ervaringen).  's Avonds is er een voorstelling van de voetbal van Hoegaarden en daarna een laat schepencollege.
Dinsdag eerst naar het provinciehuis voor één van mijn werkprojecten.  Daarna naar een toelichting van de provincie bij Fabota over hoe organisaties hun steentje kunnen bijdragen aan het klimaatplan.  Voor het klimaatplan moet iedereen zijn steentje bijdragen : gemeenten, bedrijven, burgers, organisatie.  Zelf ga ik met de pet van Landelijke Kinderopvang.  We hebben al een aantal duurzaamheidsprojecten gedaan, ik ben er erg fier op.   In de namiddag op kantoor en ’s avonds ben ik 3-dubbelboekt.  In de vooravond een netwerkmoment van het werk op een locatie met een hoge erfgoedwaarde (mijn zwakte!).  Daardoor ga ik te laat zijn voor de vergadering van het beheersorgaan van het gemeenschapscentrum in Hoegaarden.  En naar de Algemene Vergadering van CD&V in de Wetstraat zal ik al helemaal niet kunnen gaan. 
Woensdag ganse dag in Hoegaarden, waarvan toch een paar uren op het gemeentehuis.    ’s Avonds CD&V-vergadering ‘special edition’,  volledig gewijd aan het Klimaatplan van Hoegaarden.  Rond 11 u 's avonds rij ik nog naar Gent, want ik moet donderdagochtend toelichting geven op op de inspiratiedag kinderopvang van de VVSG.    Ik mag daar een project gaan voorstellen in de workshop rond taalstimulering bij kinderen.  Op die inspiratiedag moet ik te vroeg weglopen, want ik word in de namiddag in Antwerpen verwacht om een project te gaan verdedigen.  ’s Avonds alweer 3-dubbelboekt.  Voor het werk zou ik naar een (nog andere!) toelichting moeten in Antwerpen (maar dat lees ik wel op het verslag nadien), het is ook bijenavond in het gemeentehuis én ik was eigenlijk graag naar Linter geweest voor de toelichting van allerlei vormen van hernieuwbare energie.  Welk van de 2 laatste zal ik kiezen???
 
Vrijdag naar Zoutleeuw voor een persvoorstelling van toerisme.  Daarna nog één en ander 'buiten werken' en dan begint een e-loos weekend voor mij !