Pagina's

maandag 18 januari 2016

Agenda deze week

Maandag ganse dag studiedag op het provinciehuis, mét dubbelboeking in de namiddag.
In de voormiddag gaat het over de kinderopvang, in de namiddag over de Huizen van het Kind.  Daar zal ik een stuk moeten van missen, want als schepen word ik verwacht op de workshops rond bierbeleving 'Place to beer'.  Het is een voorbereiding van de maand van het bier in het voorjaar, in gans Vlaams-Brabant.
's Avonds schepencollege.  Zoals elke maandagavond.
Dinsdag is het feest in het parochiecentrum : persconferentie voor alle in de prijzen gevallen projecten van Leader, het Europese plattelandsfonds voor de streek. Ook Chiro Hoegaarden (foto) is in de prijzen gevallen voor een nieuw dak. Op mijn middagvergadering in Pepingen (voor het werk) zal ik niet geraken. 
'In de vooravond vind je mij op het gemeentehuis. s Avonds dagelijks bestuur van het Gemeenschapscentrum en Beheersorgaan van dat gemeenschapscentrum.  Onder ons gemeenschapscentrum vallen zowel het Paenhuys (behalve de benedenverdieping) als het Kapittelhuys. 
Woensdag zoals altijd op gemeentehuis.  Woensdag is momenteel nog vergadervrij.  Vreemd.  Hopelijk heb ik geen afspraken gemist.
Donderdag vergaderingen op het werk.  's Avonds naar de receptie van VOKA in Tienen.
Vrijdag vergaderingen op het gemeentehuis, onder andere over ICT (servers en consoorten, een noodzakelijk kwaad als je het mij vraagt).  's Avonds naar de black and gold receptie van de hockey.  Dress code = black and gold.  Black heb ik genoeg, gold niet.  Ik zal een gouden rekkertje in mijn haar doen, dat moet volstaan.