Pagina's

zondag 10 januari 2016

Veel aandacht deze week voor ruimtelijke ordening en de 'vrouwenzaak' (zowel beroepsmatig als privé)

Maandag ganse dag ruimtelijke ordening, eerst in het gemeentehuis een vergadering, daarna op verplaatsing.  's Avonds ga ik eerst supporteren op de eedaflegging van de nieuwe OCMW-raadsleden en daarna schepencollege. 
Dinsdag vind je mij in het vrouwenbastion van België, Amazone, voor de raad van bestuur van Kind en Preventie.  Kind en Preventie (foto) is de grootste organisator van consultatiebureau's (voor baby's) in Vlaanderen.   Het is opgericht door de christelijke vrouwenorganisaties KVLV, Femma, Markant én door de CM. 
 's Avonds vind je mij op de avondzitting op het gemeentehuis én natuurlijk op de gemeenteraadszitting.  Iedereen welkom om 20 u.  Het is de belangrijkste gemeenteraad van het jaar omdat de begroting geagendeerd staat.  In de begroting vind je altijd het beleid terug.
Op woensdag vind je mij afwisselend op gemeenehuis en op kantoor in Leuven.  's Avonds vrij (maak dat mee!)
Op donderdag probeer ik een mooi project aan een subsidieverstrekker te verkopen.  's Avonds bijeenkomst van een aantal jonge dames om iets moois te maken van een mooie vereniging uit Hoegaarden die het over een andere boeg wil proberen gooien.
Vrijdag op het gemeentehuis.  In de namiddag naar Bilzen voor de nieuwjaarsreceptie van het werk (Ons) en waar terzelfdertijd het nieuwe provinciale kantoor wordt ingehuldigd.  Een quasi energieneutraal kantoorgebouw.