Pagina's

zondag 24 januari 2016

Al vooraf in te schatten : veel file deze werkweek

Maandag vergaderingen op het werk. 's Avonds schepencollege. 
Dinsdag naar Gooik voor het werk.  In de vooravond op gemeentehuis en 's avonds een werkgroep van CD&V Hoegaarden.
Woensdagvoormiddag mag ik een award voor het werk gaan in ontvangst nemen bij een grote bank die een foundation voor sociale organisaties heeft.  In de namiddag beleidsoverleg.  's Avonds hoop ik tijd te hebben voor een tête à tête met mijn grote liefde (voor zijn verjaardag).  
Donderdag in de vroege ochtend naar West-Vlaanderen voor een ganse dag projectoverleg.  's Avonds startvergadering van Eetbaar Hoegaarden.  Om naar uit te kijken.
Vrijdagochtend vergadering met een aantal actoren in het college van Meldert.  In de namiddag word ik in Beersel verwacht voor een vergadering in het Huis van het Kind én ik hoop in de vooravond ook op de feestelijke opening van Stekelbees Boutersem te raken.
Deze week is eigenlijk TE gevuld om goed te zijn.  Ik heb af en toe eens tijd nodig om dossiers voor te bereiden, uit te schrijven en…. dat heb ik op een cursus geleerd… om eens gewoon niets te doen.  Want als je niets doet, komen de beste ideeën.  Daarom is het aan te raden om nog 5 minuten in je bed te liggen als je wekker al afgegaan is.  Doen!!