Pagina's

zondag 8 mei 2016

Wie mij deze week wil zien of spreken.... zal goed moeten mikken

Maandag vol vergaderingen op het werk in Leuven.  Om 18 u op bezoek bij een jubilerend paar in Meldert. 's Avonds schepencollege.
Dinsdag naar Kind en Gezin, een 'vooravond'vergadering, dat wordt zeer nipt voor de gemeenteraad om 20 u.  Hopelijk hebben de treinen geen vertraging.
Woensdag begint mijn 'tour de Flandres'.  Eerst naar Evere, daarna naar Oostkamp waar we voor het Huis van het Kind een mooie namiddag voor ouders en kids organiseren.  's Avonds met mijn pet van voorzitter Kind en Preventie naar Heuvelland - of all places - voor een ontmoeting met het schepencollege en een receptie voor het 20-jarig bestaan van het plaatselijk consultatiebureau. Zeer fier op de 4000 vrijwilligers van Kind en Preventie in heel Vlaanderen.  Zij hebben letterlijk de toekomst in hun handen tijdens het wegen en meten van de baby's.   Heuvelland, dat is echt de uithoek van West-Vlaanderen.  Vlak bij Ieper.  Ik ben nog ooit op kamp geweest in Kemmel, dat hoort nu ook bij Heuvelland.  Ware het niet dat ik donderdag op het gemeentehuis moet zijn, dan zou ik er blijven logeren bij één van de vrijwilligers om de volgende dag het museum in Ieper te bezoeken.  Maar ja, de plicht roept, in Hoegaarden.  Helaas geen zijweggetjes voor uw schepen... 
Donderdag overleg op het gemeentehuis, onder ander over het communicatieplan voor Eetbaar Hoegaarden op 5 juni.  Zorg dat je erbij bent !
Vrijdag probeer ik alles op een rijtje te krijgen.  Want, in West-Vlaanderen of niet, het leven zoals het is als schepen dat loopt de ganse week door.  24 u op 24.  Het vreemde is dat ik dat zelfs helemaal normaal ben beginnen vinden.