Pagina's

zondag 7 augustus 2016

Gedaan met mijn vakantie... het leven zoals het is, is er weer

Maandag al onmiddellijk naar kantoor in Leuven.  File zal het nog niet zijn, de voordeur zal alleen met een badge kunnen geopend worden én ... het ergst van al...ons bedrijfsrestaurant is nog een paar weken dicht.  Mijn proviand gaat dus mee vanuit mijn Hoegaardse frigo. 
Ik heb een fijn verlof gehad, dicht bij huis en daardoor anders dan anders.  Helemaal gedetoxed van het werk en NOG meer fan van mijn vouwfiets dan voorheen.  Mijn volgend plan is rondpeddelen in Rotterdam, maar ik krijg mijn reisgezel niet overtuigd.
Maar soit, het is geen tijd om te reizen, maar om te werken nu.  Ik hoop dat er niet te veel verrassingen op mijn bureau liggen.  Aangename, dat mag natuurlijk wel.  De vergadermarathon (met de weinige collega's die al weer aan het werk zijn) start maar dinsdag op. 
Dinsdagavond ook schepencollege, buitengewone zitting.  Dat wekt nieuwsgierigheid op, vind ik zelf.  Maar ik ken de agenda natuurlijk wel. 
Woensdag vind je mij op het gemeentehuis op dienst grondgebiedzaken.
Donderdag zal ik mijn to do lijst op het werk eens beginnen uitvoeren.  Eigenlijk ging ik een boekje schrijven... eentje dat men graag leest.  Niet zo simpel, lijkt mij.  Maar ik heb nog de hele vakantie....  In de namiddag vergadering en 's avonds een treinritje naar Gent.  Tja, als dochters het ver gaan zoeken....
Vrijdag ook weer naar het gemeentehuis.