Pagina's

zondag 21 augustus 2016

Hoe ziet de nieuwe werkweek er uit?

Maandag al onmiddellijk vergadering in Brussel.  En daarna naar kantoor Leuven, gewoon omdat mijn werkICT weer hapert.  Zodra ik mijn pc in de kabel steek op kantoor, is dat weer gefixt, ik snap er niets van.
's Avonds twee afspraken van Hoegaardiers die vlot de weg naar mijn woning weten te vinden.  Spreekuur op eigen bodem dus.  Hopelijk op terras.
Dinsdag naar Beersel voor het werk.  In de vooravond vind je mij op de avondzitting in het gemeentehuis.
Woensdagvoormiddag overleg op het gemeentehuis. 's Avonds Raad van Bestuur van Ecowerf.  Een belangrijke raad, want het masterplan containerparken staat geagendeerd.  Hoegaarden heeft een pleidooi gehouden om ons masterplan te behouden.  Maar toch nog afwachten of de andere gemeenten hiermee akkoord gaan.  Voor de Raad van Bestuur heb ik nog een ander punt voorgesteld : namelijk dat de roze zak 1 keer per seizoen zou opgehaald worden.
Donderdag propvol vergaderingen op het werk en in het provinciehuis.
Vrijdag vind je mij op het gemeentehuis.
Zaterdag is er VEEEEL te veel te doen, dat hou je niet meer bij.  Kubb, opening vergaderzaal in Nerm, opening voetbal én ik verdwijn vanaf 17 u van het Hoegaards toneel voor een trouwfeest.
Zondag ontbijt met de burgemeester.  Nog kaarten nodig ? laat iets weten en ik breng ze.