Pagina's

maandag 1 augustus 2016

Het leven zoals het is 'reset' zich - mét het Dorpsfeest Outgaarden

In Leuven heb ik nog een weekje verlof, maar in Hoegaarden kabbelt het leven natuurlijk weer gewoon door waar het geëindigd is.  Een eerste schepencollege na mijn verlof al achter de rug.  Het was een marathonsessie, waar ik weliswaar ongewassen (wegens overslapen) en uitgehongerd (omdat het zo lang duurde) weer helemaal 'terug' was. 
Dinsdag heb ik een afspraak tijdens de avondzitting op het gemeentehuis en maak ik hier en daar de gemeentediensten onveilig met mijn lijstjes (al wat mij te binnen viel tijdens verlof).
Donderdag ben ik aanwezig op de overdrachtsvergadering van onze toeristisch medewerker.  Er stond heel wat in voorbereiding en uitvoering, daar moet ook na haar vertrek werk van gemaakt worden.  Denk maar aan de opleiding van de toeristische ambassadeurs enz. 
Mijn vouwfietsavonturen lijken al lang achter mij te liggen.  Grote massa-events zoals SuikerRock laat ik meestal links liggen, ook al zag het er dit jaar zeer goed uit.  Geef mij maar een kleinschalig festivalleke in het gras.
Of.... zoals volgende zaterdag, het feestje van het jaar ... het Dorpsfeest in Outgaarden.  De absolute place to be voor wie van gezelligheid in open lucht houdt.