Pagina's

donderdag 10 november 2016

En de beste ideeën komen van .... inwoners !

Meldingen van inwoners vind ik geweldig.  Als politicus moet je een melding niet als kritiek beschouwen, maar wel als een helpende hand van een inwoner.
De mooist geschreven melding die ik ooit heb gekregen, was vandaag.  Een prachtig prozaïsch werkstukje, vol humor en intellectuele verwijzingen.  Een intelligente burger... de eenzame fietser (in het donker) die zijn 'ei' in mijn mailbox legde.   Volledig in de sfeer van Wapenstilstand.  Een inwoner met verborgen schrijftalent.
En met metaforen in van een song die ik erg graag hoor.
Als ik ooit (?) stop als schepen, kader ik dat in om in mijn rusthuisflat te hangen (of zouden ze mij tegen dan TOCH in het klooster toelaten??).
Het liefst van al zou ik dit mailtje hier in plakken, opdat jullie kunnen meegenieten.  Maar ja, omwille van de privacy mag dat niet zeker.
In alle geval, aarzel niet om te melden wat er op je lever ligt.  Ligt het fietspad dat je dagelijks neemt er gevaarlijk donker bij, heb je een suggestie om hier of daar een reflector te plaatsen ?  Of ... om het even wat op je lever ligt.... laat het ons weten... Mij kan je altijd bellen op 0474 860915 of mailen op marleenlefevre@Hotmail.com.