Pagina's

zondag 20 november 2016

Geen tijd voor verveling deze week

Maandag vergaderingen op het werk in Leuven.  In de vooravond vergadering op het gemeentehuis en 's avonds schepencollege.
Dinsdag vertrek ik naar Brussel (duurzaam met de trein) voor de Raad van Bestuur van Kind en Preventie.  De 'onder de middag'vergadering bij Interleuven (Taskforce Spitsregio Leuven, iets rond de economische ontwikkeling van de streek) zal ik aan mij moeten laten voorbijgaan.  Met de trein raak in nooit op tijd van Brussel terug bij Interleuven.
In de namiddag ben ik te vinden op het gemeentehuis.  's Avonds hebben we onze kandidaat-ambassadeurs voor Toerisme uitgenodigd voor een eerste overleg.  Daardoor zal ik wéér de activiteit van Madammenateljee KVLV kunnen missen.  Ja, als schepen heb je in de week geen tijd om deel te nemen aan het verenigingsleven.  Spijtig ! Koken in 1 pot (dat is de activiteit) is voor volgende redenen goed :
- tijdsbesparend (minder afwas)
- gezond : alle voedingsmiddelen blijven in de pot
- en vooral.... goed voor het milieu : je gebruikt maar 1 kookplaat én je hebt minder afwas.
Geïnteresseerd ? Kom naar 't Gemout in Outgaarden om 19.30 u . Gratis.

Woensdag in de voormiddag naar het gemeentehuis.  In de namiddag naar het werk voor het beleidsoverleg.  Ik blijf dan wat kamperen op mijn kantoor (quality time?) tot de vergadering van Ecowerf in Leuven.

Donderdag vind je mij op het gemeentehuis voor de vergadering met alle betrokken partijen (van hogere overheden) rond onze op komst zijnde RUP's (Ruimtelijke Uitvoeringsplannen.   De Raad van Bestuur van het Regionaal Landschap zal ik moeten overslaan.  's Avonds overleg met de apostelen over de opwaardering van Palmzondag.  Je bent uitgenodigd om de apostelen zondag te komen aanmoedingen bij het planten van de apostelboom in de Tuinen. (zie vorige berichten).

Vrijdag beleidsoverleg op het werk in Leuven, van de 'groep' Ons deze keer.  Eerst even checken of ik mijn 'to do's' voor dan al heb afgewerkt.

Het weekend wordt superdruk.  Zaterdag heb ik een paar privé activiteiten.  Ik schrijf ze niet neer omdat ik niet alles moet vertellen wat mijn weg kruist.
Zondag starten we met het opsmikkelen van een lekker ontbijt van KLJ Meldert (foto), gezellig aan huis gebracht. Ondertussen weten de jongens en meisjes van KLJ Meldert al jaren hoe mijn pyjama er uit ziet.  Why not ? Hij mag gezien worden.
Zondag vind je mij om half 10 in het parochiecentrum waar Madammenateljee KVLV een swap (ruil) van kerstdecoratie organiseert.  Goed voor milieu en portemonnee.  Met gratis workshop.  Iedereen welkom.
Om 15 u ben je allemaal welkom bij het planten van de apostelboom in de Tuinen.  De aanloop naar palmzondag wordt ingezet.