Pagina's

maandag 26 maart 2018

Nagenieten van een prachtige palmzondag en vooruitzicht op een te drukke week

Een memorabele palmzondag was het.  Foto’s vind je voldoende op facebook en instagram.  Hoegaardiers zijn echte ambassadeurs van hun palmzondag, dat doet mij veel plezier.  Wat ben ik blij dat ik hier 14 jaar geleden ben komen wonen.  Ik heb hier echt ‘wortel geschoten’.

Memorabel was Palmzondag
En onze bezoekers uit Moergestel waren uitermate tevreden over hun uitstap naar Hoegaarden.  ’s Avonds zijn ze nog een ‘patatje gaan steken’ bij Friddle in Meldert.  Een goede keuze. 
omwille van het goede weer, het enthousiaste publiek en aangenaam gezelschap.  Ook wel een beetje omdat het voor mij de eerste keer was dat ik moest ‘joggen’ in de processie omdat ik nog in de kerk zat, toen ze al in de Doelstraat verscheen.  Rappe jongens die apostelen.  
De week wordt veel te hectisch met verschillende driedubbelboekingen per avond en nog heel wat dossiers die moeten afgewerkt worden.  Straks naar Roosdaal voor het werk.  Schepencollege nadien.  Dinsdag bloesempersvoorstelling in Linter.   Woonoverleg en op uitnodiging van Minister Geens op spitsuur naar Brussel (dat zal ik dan maar met de trein doen) waardoor ik mijn favoriete adviesraad (bibraad) zal moeten missen.    Of ik om half 10 ’s avonds nog tijdig op mijn volgende afspraak raak, is twijfelachtig. 
Naar de rest van de week, durf ik zelfs niet te kijken.  Te veel om mij nu al zorgen over te maken.  Eerst zorgen dat ik de eerste helft van de week overleef.