Pagina's

dinsdag 17 maart 2009

Liefde in het park

dat is het thema voor de dag van het park in 2009. Ik ben nogal ouderwets in de liefde in die zin dat ik zo geen voorstander ben van de liefde te bedrijven in het park. Ik ben eigenlijk meer voor de liefde voor het park. In het boek 'Natuurrijke Tuinen' van Jean Vanhoof, presentator van Groene Vingers van VTM, dat toch een paar keer per jaar vanuit onze Tuinen wordt opgenomen, staan een aantal liefdesgedichten voor de tuin. haiku ik leg de tuin aan en dan legt de tuin mij uit wat een wonder is. (Carla Pols) Wat betreft 'de liefde bedrijven in het park' : in Italië bestaat dat. Doordat de jongvolwassenen zolang bij hotel mama blijven wonen, hebben ze nood aan privacy en is er een openbaar park dat een afgeschermd hoekje verhuurt voor een paar euro voor 'liefde in het park'.