Pagina's

zondag 19 april 2009

boeiende week in het vooruitzicht

Noteer alvast met stip : Donderdagavond om 18 u : liefde in de bib. Kom met een rode roos naar de bib om je liefde voor de bib te verklaren én maak kans op een reis naar Barcelona. En... wij hebben een verrassing te vertellen aan de pers. Surprise... Diezelfde avond om 20 u : toelichting over het statuut vrijwilligers door Davy van de provincie. Toffe gast. Is de vroegere cultuurfunctionaris van Bierbeek. En ramp ooo ramp : ik zie dat het sportdag is vrijdag voor de gemeentelijke ambtenaren en politici. Dat mij dat nu moet overkomen. Gegarandeerd blijf ik met mijn voeten achter een Zweedse plint hangen, val ik van een sportraam of fiets of krijg ik een leren bal in mijn gezicht. Sporten is voor mij vaak synoniem voor 'accidenten', ben nogal onhandig in die zaken. Gelukkig kan de week mooi afgesloten worden met een voorbereidende vergadering voor het feest der feesten : het zomerse Bleyfeest.