Pagina's

woensdag 29 april 2009

nu ben ik een echte Hoegaardier !

Ik kan niet alleen een Hoegaarden drinken op Hoegaardse wijze... ik ben wonder boven wonder, volledig onverwacht tot borgher geslagen. Echt geslagen worden is dat niet echt (gelukkig maar, ik hou niet van een pakje slaag), maar ik kreeg een chique medaille en een oorkonde waarop staat :
Marleen Lefevre van Hougaerden Ik ben van familienaam veranderd zonder dat mijn man het al weet !
Dat had ik niet verwacht toen ik opstond vanmorgen....
Op de foto beneden : De grootmeester zei dat hij een vraag ging stellen. Ik dacht dat het een vraag zou zijn rond de ingrediënten in het bier. Ik begon het al warm te krijgen (want dat wist ik niet). Gelukkig is het een vaardigheidstest, geen cognitieve test...
Op de foto boven : Vrouwen en bier... het gaat heel goed samen.