Pagina's

maandag 27 april 2009

getagd !

Taggen en porren zijn in de mode. Op Facebook doet men het de ganse tijd. Taggen wil zeggen dat men jou ontdekt heeft op een foto en die aan jou wil bezorgen. Op Facebook zet men die dan gewoon op internet, of je dat nu wil of niet.
(Wat 'porren' wil zeggen, ben ik nog steeds aan het ontdekken).
Ik hou er veel meer van als ik een foto lekker op de ouderwetse manier bezorgd krijg voor op mijn blog, gewoon per mail. En als het dan nog foto's zijn van prachtige momenten, word ik er helemaal warm van. Deze foto werd genomen door Mariake Steveniers, supertoffe madame van KVLV Outgaarden. De Steveniersen zijn een creatief ras. Zij is de zus van Nicole Steveniers, organisatiewonder-secretaresse van KVLV Outgaarden. Merci zowel voor de bloemetjes als voor de foto ! Ik heb nog de ganse dag euforisch op het werk zitten nagenieten van dit superevenement. Wie vandaag op bezoek kwam op mijn kantoor, moest en zou de foto's van gisteren zien.
Ik ben erg fier op KVLV Outgaarden, fier dat zij Outgaarden en haar verborgen talenten op de kaart hebben gezet. EN ik ben er ook fier op dat ik er lid van ben !