Pagina's

zondag 21 februari 2010

Hoe zit dat met die oude foto van ’t Paenhuys die we niet vonden ???

Aandachtige lezers en fans van oude brouwerijen weten dat ik op zoek was naar nét die andere foto van ’t Paenhuys.
Zowel ikzelf als andere vrouwelijke Paenhuysfans waren er zeker van dat deze foto bestond, maar hij bleek spoorloos.
Tot ik mijn ‘infranview’programma van mijn GroepKVLV-PC tijdens mijn vakantieweek eens ‘losliet’ op deze foto.
Wel, wel…. Hebbes. Het is gewoon één en dezelfde foto, de ene ‘uitgesneden’ met een fotoprogramma, de andere niet… De technologie had mij weer beet. De uitgesneden foto is de foto die ik zocht. Het is gewoon een stuk van de foto die ik al had.
Misschien kent iemand nog de mensen op de foto ????
In alle geval, Meester Guilluy kent nog de chauffeur en de bijzitter van de bier-vrachtwagen op een andere prachtige foto, één die opgenomen is in de (op komst zijnde) flyer van het brouwleerpad. De vrachtwagen is een minerva uit 1934!. De Hoegaardiers zijn Jul Pruus en Mil Swillen, alias Mil Van Laene.
Deze vrachtwagen-foto ga ik hier nog niet onthullen. Als je hem wil zien, moet je binnenkort maar de flyer gaan afhalen. Of beter nog… waarom doe je niet mee met de eenmalig gegidste wandeling van het brouwleerpad : zondag 2 mei, 14 u, gratis (met surprise ?). Inschrijven verplicht.