Pagina's

zaterdag 27 februari 2010

Laura wordt morgen 18 !

Het doet mij iets.  Morgen een volwassen dochter, die (nu officieel) zelf haar rapport mag tekenen !
Ik heb de indruk dat Laura meer gekend is in Hoegaarden dan ikzelf.    Misschien wordt er nu nog gesproken over Laura als 'de dochter van', maar het zal niet lang meer duren en dan is het over Marleen, 'de mama van'...
Ik heb mij op de baby- en kinderfoto's gegooid... De selectie voor dit bericht is gebeurd door mijn Oost-Vlaamse schoonbroer Koen (hij had de foto's pas ingescand voor een kalender voor oma).

Foto 1 : Laura in onze 'tiroler'badkamer in Opvelp
Foto 2 :  pas getrouwd en nog kinderloos.  Let vooral op Peter zijn mooie bril.
Foto 3 : Marie en Laura in ons geweldig ploeterbad dat ik ooit (door een speciale duik) heb doen omkantelen.

Voor alle duidelijkheid : we woonden toen nog niet in Hoegaarden.