Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

bericht aan de kandidaat-breiers voor SheepSales

Vergeet je contactgegevens er niet bij te zetten als je reageert op mijn blog, anders kunnen de leerlingen je niet contacteren over de wederdienst die zij moeten leveren, enzovoort.  Alleen de voornaam is zeker niet voldoende (zie vorige reacties).  Maar je mag mij ook gewoon mailen : marleenlefevre@hotmail.com of bellen 0497 827 419.
Er zijn nog meer breiers dan ik dacht (zelf bak ik er niets van).  En ook de wederdienst door de studenten kan zeer origineel zijn.  Zo zullen ze een groep senioren die in dagopvang zijn in een rusthuis, vergezellen op bedevaart naar Scherpenheuvel (als ondersteuning voor het begeleidend personeel).  Maar ook andere opdrachten of klusjes zijn mogelijk.
Meer uitleg over SheepSales vind je lager op mijn blog.  Mini-ondernemen (college) met een sociaal doel.