Pagina's

zaterdag 9 oktober 2010

Startavond Vrouw en Maatschappij Vlaams-Brabant was the max

Ik wist niet wat ik er moest van verwachten, ik ben zelf redelijk nieuw in V&M, de vrouwentak van CD&V, ook al ben ik ondertussen tot voorzitter van regio Tienen gebombardeerd.  Het werd een zeer leuke avond.
Onze regio was goed vertegenwoordigd.  Allemaal madammen die graag aan politiek doen, maar zichzelf ook wel sterk kunnen relativeren.  En voor wie dit niet kon, deed de cabaratière het wel.  Er waren inhoudelijke sessies (weer een beetje slimmer geworden, het was nodig!) en het was vooral plezant.  Helemaal de tijd uit het oog verloren.   Ook minister Brigitte Grauwels en europarlementslid Marianne Thyssen deden mee aan de workshops.  Dat allemaal in de mooie Mena-brouwerij van Rotselaar, dat sinds 2 jaar een prachtig gemeenschapscentrum is geworden.  Eén van de mooiste die ik ken.
Op de foto linksboven : bestuursleden vrouw en maatschappij regio Tienen
Foto's rechts : zowel Marianne Thyssen als Ingrid Claes werden in de bloemetjes gezet