Pagina's

zondag 17 oktober 2010

hoe ziet de komende week er uit ?

De komende week is redelijk rustig, al is dat relatief.  En het volgend weekend ga ik alleen maar leven van de liefde.  Ik heb gelezen dat je in een goede relatie altijd een beetje meer terugkrijgt dan dat je er in steekt.  Om veel liefde te krijgen moet je veel liefde geven.  Nooit de Grote Liefde verwaarlozen dus...
Maandag moet ik de ganse dag thuisblijven om op de ontstoppingsdienst te wachten.  Ik dacht dat ik zelf mijn wasbak kon ontstoppen, maar het werd alleen maar erger... Mijn 'handig' imago heeft een deuk gekregen.   's Avonds schepencollege.
Dinsdagavond gemeenteraad.
Woensdagavond heb ik nog niets !!
Donderdag zit proppensvol, eerst op het werk, dan raad van bestuur van IGO en daarna vergadering rond de ArtWalk.
Vanaf vrijdag leef ik een tijdje van de liefde (en de Magreb keuken).