Pagina's

woensdag 20 oktober 2010

Mooi najaarsprogramma bij KVLV Outgaarden

Ik zie vooral de 'wellness' zitten : workshops rond huidverzorging en make-up (voor beginners).
Volgens mijn dochters wordt het tijd dat ik mij daar eens mee bezig hou.  Een schepen moet er een beetje 'opgemaakt' uitzien volgens hen.
Ik zal weliswaar moeten kiezen tussen een zeer interessant milieu-evenementje of de KVLV-les rond 'opmaak'.   Moeilijk te kiezen.  Misschien willen Hoegaardiers ook wel dat ik er niet té verlebberd uitzie...
De data :
Donderdag 18 november om 19.30 uur Wellness: basisworkshop huidverzorging
Donderdag 25 november om 19.30 uur Wellness: basisworkshop make-up
Inhoud : Je hoeft geen fotomodel te zijn om er mooi uit te zien. Een tikkeltje make-up geeft al een mooi resultaat. Hoe begin je eraan en hoe doe je dat?
Ook niet-leden welkom (alleen vrouwen).  Ontmoetingscentrum Outgaarden.
Ook dit jaar weer heel wat creatieve activiteiten, oa Aquarel voor beginners.