Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Kiss me quick (en andere geneugten van het nieuwe jaar)

Morgenochtend bij het ochtendgloren naar het gemeentehuis om de aanwezige personeelsleden te kussen.  's Avonds kus ik de nieuwe collega's gemeenteraadsleden (en hun supporters) op de eedaflegging.
Hopelijk kan ik jou kussen op de nieuwjaarsreceptie van CD&V Hoegaarden (13 januari om 18u).
Kussen op het werk doe ik pas volgende week.  Zakelijke relaties van het werk kus ik de ganse maand januari ( wat heb ik al veel afspraken staan - het wordt een erg druk jaar).
Hou je niet van kussen ?  Verdwijn deze maand dan gewoon van de aardbol.  Ik ben ook geen kusser, maar in januari maak ik een uitzondering.  Als je mij wil kussen, moet je het deze maand doen (KISS ME QUICK!).
Deze maand ga ik mij door de ambtenaar laten inwijden in de kunst der ruimtelijke ordening (een nieuw domein voor mij - hopelijk heeft hij wat geduld met mij), maar ook de andere domeinen (toerisme, cultuur, milieu, informatie...) zullen aan bod komen.  Af en toe moet je wat je doet eens met een kritisch oog bekijken om te zien wat nog beter kan.  En.... één van mijn lijfspreuken : Alles kan beter !