Pagina's

maandag 13 januari 2014

agenda voor deze week

Overdag zal ik deze week voorrang moeten geven aan mijn projecten op het werk.  Doordat er zo veel van mijn projectaanvragen zijn goedgekeurd, moeten ze nu natuurlijk ook wel 'gemanaged' worden... Rapper gezegd dan gedaan !  Overdag zit ik deze week volledig vol met vergaderingen op het werk.
Maandagnamiddag zal ik daardoor forfait moeten geven voor de toelichting van UIT over het automatiseren van de kalender voor de verenigingen.  Maar ik weet dat de dames van het gemeentehuis mij perfect zullen briefen.  Maandagavond schepencollege.
Dinsdagavond op gemeentehuis, dienst grondgebiedzaken, daarna gemeenteraad.  U bent welkom.
Woensdagavond vergadering gemeenschapscentrum Hoegaarden.
Donderdagavond eerste werkgroep Eerste Wereldoorlog.
Vrijdagavond kan u mij 'bij elkaar borstelen'.  Ik hoop dat ik tegen dan er heel wat dossiers van het werk 'van mijn bureau geborsteld zijn'.  Januari is net als september een hectische maand.