Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Mammobiel op komst in Hoegaarden (2de helft februari)

Weer een mijlpaal voor uw schepen.  Sinds ik vorig jaar 50 jaar ben geworden, word ik voortaan uitgenodigd voor de borstkankerscreening door de mammobiel.
Zaterdagochtend organiseert onze schepen van gezondheid Godelieve een sensibilisactie ter promotie van de mammobiel.  Ze heeft de zogenaamde ‘leading ladies’ van Hoegaarden uit de leeftijdscategorie van de doelgroep uitgenodigd voor een gezond ontbijt op het gemeentehuis.  Ik vermoed dat er een fotosessie aan gekoppeld zal worden.  We hebben er al ervaring mee.  Een paar jaar geleden zijn de vrouwen van de gemeenteraad ook al uit de kleren gegaan.  Welke stunt voor dit jaar voorzien is, weet ik niet…..
De vrouwen uit de doelgroep hebben allemaal een voorstel tot afspraak met de mammobiel gekregen.
En mijn afspraak  : knal op mijn verjaardag, om 8 u ’s morgens. 
BESTE VROUWEN UIT HOEGAARDEN, GA ZEKER IN OP DE UITNODIGING VOOR DE MAMMOBIEL.  Het kan je leven redden.