Pagina's

zondag 5 januari 2014

Zeer drukke agenda volgende week

Maandag naar Leuven voor vergadering , in de namiddag gemeentehuis en 's avonds schepencollege.
Dinsdag vergaderingen op het werk.  In de vooravond zou ik nog in de Wetstraat in Brussel moeten geraken voor het provinciaal bestuur van CD&V, maar dat zal mij niet lukken.  Reden :'s avonds eerste vergadering gemeenschapscentrum Hoegaarden.
Woensdag eerst naar Leuven, in de namiddag gemeentehuis en 's avonds CD&V-vergadering in Hoegaarden.
Dondervoormiddag overleg stedenbouw in Hoegaarden (samen met de hogere admiistratie).  In de namiddag naar Brussel voor dagelijks bestuur Kind en Preventie.
Vrijdagvoormiddag ga ik mezelf verdedigen op de rechtbank.  Het is iets tussen mezelf en de Belgische Staat.  Ik heb de zaak zelf  'ingeleid'.  Wordt boeiend (of niet...).   Het zal alleszins een speciale ervaring zijn.  Vrijdagavond nieuwjaarsreceptie op de gemeente.
En tussendoor geef ik natuurlijk emotionele (en culinaire?) steun aan onze jongste dochter Marie die deze week nog thuis studeert.
Succes trouwens aan alle studenten uit het hoger onderwijs.  Januari is examenmaand.