Pagina's

donderdag 21 augustus 2014

De gulden middenweg ??

Tja, als blogger (sinds al ongeveer 6 jaar) is het niet simpel om voor iedereen goed te doen. Lezers van buiten Hoegaarden vinden dat ik te veel over Hoegaarden schrijf, Hoegaardiers vinden van niet. Dan moet ik nog opletten dat elke deelgemeente en vereniging even veel aan bod komt enz enz.
Wat is eigenlijk altijd het opzet van mijn blog geweest ?
Bedoeling was om in het tijdperk toen nog maar een minderheid op facebook actief was mijn persoonlijke mening over 'het leven zoals het is' te geven. Daar is een Hoegaards aspect aan, maar ook een persoonlijk en professionele dimensie. Ik ben trouwens van het principe dat je voldoende 'van onder je kerktoren' moet durven komen.
Voor mij persoonlijk is het trouwens een beetje een e-dagboek, een persoonlijk archief waar ik al wel eens iets durf in opzoeken.
Of het te veel of te weinig over Hoegaarden gaat, daar denk ik niet over na bij het schrijven. Leze wie wil en wat hij wil.


Marleen lefevre
0474 86 09 15