Pagina's

zondag 17 december 2017

Agenda deze week

Maandag een rondje worstelen met een lastig Europees dossier op het werk.  Grijs haar krijg ik ervan.  's Avonds schepencollege.  Marc Rimanque zal vooraf zijn eed afleggen als ocmw-raadslid.
Dinsdag overleg op het werk. In de vooravond vind je me op gemeentehuis. 's Avonds in het Gemout in Outgaarden voor een vorming.
Woensdag eerst een privé afspraak in Antwerpen, dan op het gemeentehuis én dan naar De Polder voor het projectje 'Buitengewoon Gedeeld' bij Stekelbees Hoegaarden.  Om 6 uur alweer naar Leuven voor de raad van bestuur van Ecowerf.  En dan mij haasten voor mijn Meldertse afspraak in Café de Bonheur.  Het onderwerp : Erfgoeddag 2018.
Donderdagochtend naar Grimbergen voor de Raad van Bestuur van het Huis van het Kind.  's Avonds geen politieke afspraken.  Hoe lang is dat geleden?  Tijd voor een privé afspraakje dus.  In 't Nieuwhuys.
Vrijdag op gemeentehuis en in de avond heb ik een driedubbelboeking.  Eerst kerstfeest in de gemeenteschool, daar vind je me al vroeg. 's Avonds kerstfeestje in Hoksem én Kerstmarkt in het Paenhuys.  Ik kies voor de kerstmarkt, te voet vanuit de Bleystraat.