Pagina's

zondag 3 december 2017

Wat een topavond was me dat.... gisteren de straffe stratenquiz

Zelf heb ik geen bijdrage geleverd aan de prestatie van mijn team (de greeters), maar ik ben er wel erg fier op.  In de top 10 geëindigd met een maximum score voor de Hoegaardse vragen.
De 'tafelparty' tijdens de pauze en na de quiz was zeer amusant.  Zo wist greeter Koen (ex-zeemachter) een plan (uit de militaire wereld) om de annexatiedrang van Tienen (of de 'hebberigheid' van Tienen naar Hoegaarden?) te stoppen.  Bouw de 3 bruggen dicht (met gobertangesteen).
Een grapje natuurlijk, maar wel erg leuk.  Ik wou al aan Trump een tweet sturen dat Hoegaarden een 'wall' heeft voor hij er één heeft.  Maar natuurlijk zijn dat maar grapje van het moment.
In alle geval, het was eigenlijk de leukste quiz die ik al meegemaakt heb.  Met dank aan het organiserend team (Evelien, Joris, Tom, Conny, Berlinde, Chris en vele anderen.... waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten.)
tot volgend jaar op de straffe stratenquiz.
A ja, en de winnaars.... dat was weer de Ridderstraat.