Pagina's

zondag 18 januari 2009

CD&V-bericht van de maand : SMAK in Hoegaarden

De maand is nog niet om en toch verkies ik het bericht van vandaag op de CD&V-site over het kussen al als 'bericht van de maand'. Site van CD&V-Hoegaarden is 'the best in town' en veel verder. In Gent gaan ze stikjaloers zijn als ze dat lezen van SMAK. Misschien aan Chris Michel doormailen ? MAAR : oeioei, ik moet nog veel bijleren. Ik ben helemaal niet zo'n 'kus'type, ik ben meer een 'pollenschudder'. Daisy heeft zelfs al mijn 'vermijd de kus op een beleefde manier'-techniek ontmaskerd. Misschien moet ik toch maar bijdraaien. Dat kussen ziet er wel plezant uit op de foto's. Ik ga eraan werken. Iedereen die ik voortaan tegenkom krijgt een dikke smakkerd. Bij onze CD&V-voorzitter moeten we dus in de leer gaan. Ik zal een bijlesje vragen. En volgend jaar zal ik die Chiroboys kussen ! http://hoegaarden.cdenv.be/Nieuwsbericht.5934.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=15966&tx_ttnews[backPid]=5947