Pagina's

woensdag 14 januari 2009

Winterdrink in de Bley 24 januari 's avonds

Jacques, de voorzitter van het feestcomité Bley en Lowet kwam net de uitnodiging afgeven voor de winterdrink van onze wijk. Altijd heel gezellig. Op ons zomerfeest betalen we onze drankjes en in de winter drinken we de winst op tijdens een 'garage'drink.
En... the place to be is Bley 21 ! Dat wordt opruimen geblazen in mijn garage ! Voor de jenever, warme wijn, chocomelk en cake zorgen de buurvrouwen. Het enige wat ik moet doen is mijn 'infrastructuur' ter beschikking stellen. Voor zulke gelegenheid doe ik dat met plezier, dan kunnen we misschien nog wat heldenverhalen uit de Bley ophalen. Bijvoorbeeld over de inbreker die door buurtbewoners werd gevat en aan de paal werd vastgemaakt tot de politie kwam. Maar er zijn er nog véél meer. Maar misschien hou ik die straffe verhalen maar best voor in de garage bij een jenevertje. Wie alle verhalen wil kennen, moet verhuizen naar de Bley.
En... hoe later op de avond, hoe straffer de Bleyverhalen....