Pagina's

dinsdag 23 juni 2009

'de weg no Oegere astebleef'

Wat wordt de nieuwe titel van de Oegetse revue ter opvolging van de eerste revue 'Kus mich na men Klak' van De Totale Waanzin en Thalia ?
Daar blijken heel wat brainstorms aan vooraf te gaan.
Ik ben zelf nogal wild van 'Kus mich na men klak, twieje'.
Naar het schijnt waren er wel 15 titels in de running. Een andere kanshebber was 'Kus mich waj men klak'. De stijger met stip zou zijn 'De weg no Oegere astebleef'.
Niet alleen de voorlopige titel is veelbelovend, ook de gefilmde stukjes (het is multimedia !) zijn de moeite.
De vorige revue keek terug in de tijd. De nieuwe revue gluurt naar de toekomst.
Op de foto : ik mag nog niets verklappen over de inhoud. Ik kan al wel zeggen dat het een gezellig filmuurtje was in Rosdel. Schepen van sport Filip Havet controleert of mijn Hoegaarse uitspraak wel 100 % is.
Te noteren in agenda : voorstelling revue : 20 en 21 nov in Meldert, 27 nov in parochiecentrum Hoegaarden, 28 nov in de Cerkel. En daarna nog twee keer in 't Wit Gebrouw. Dat heb ik daarnet in een vergadering over de processie 250 jaar kerk rap op een bierviltje geschreven, terwijl ik tegenover Mariette Peeters zat.