Pagina's

zondag 21 juni 2009

oeioei!

Mijn vermoeden is bevestigd. Volgens de reacties hieronder op mijn blog heb ik dringend nood aan een vestimentaire coach. Als ik eens een lievelingskleedje heb, zou ik dat wel elke dag willen aandoen, maar zo gaat dat niet als schepen in een voorname gemeente als Hoegaarden. Ik heb dus nood aan kledingtips. Misschien kan ik via mijn webcam al mijn outfitjes eens laten beoordelen, vooraleer ik naar een belangrijke activiteit ga. Mijn theorie dat een lippenstift in de handtas alles kan oplossen in noodgevallen, zoals ik op het werk doe als ik onverwachts een belangrijke afspraak heb, blijkt dus niet op te gaan in het politieke leven. Ook het topje en de broek én de sjaal of sjerp moeten van de juiste kleur zijn. Dan moet ik mij wel een hele resem nieuwe schoenen aanschaffen, want ik heb zeker 20 verschillende sjaaltjes.