Pagina's

donderdag 19 november 2009

ingewijd in de geheimen der beeldende kunst ??

Zoals gewoonlijk hebben we weer grote plannen op het werk. En deze keer is het wel heel speciaal. Het is iets met een levend kunstwerk dat zal geboren worden en groeien. Collega (en échte kunstenares) Hilde is onze ideeën- en materialencoach opdat ons kunstproject tot een goed einde komt. Ik wist niet dat je zoveel materialen kon gebruiken, ik begon al helemaal te stressen.
Je vraagt je af wat kunstwerken en sociale economie met elkaar te maken hebben ?
Ik mag nog niets zeggen. In het voorjaar kan je op deze blog het resultaat lezen.
Op de foto : kunstwerken van Hilde op de maand van het Platteland (vorig jaar). Letterlijk in de stal. Ik heb nog foto's van andere gezien. Helemaal mijn smaak. Ik heb haar uitgenodigd om ook eens in Hoegaarden te exposeren.